session_begin Kawasaki Forum GPZ500 EX500
logo gpz500.cba.pl
 Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik GPZ 500s '88
Autor Wiadomość
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-08, 13:16   Kranik GPZ 500s '88

Witam, właśnie dokładniej sprawdziłem co się dzieje, mianowicie to nie wężyk.. Uszkodzeniu uległ kranik, cieknie z uszczelki.. Mało tego podczas pracy silnika aż pryska z niego. Proszę o radę: czy wystarczy tzw. zestaw naprawczy czyli uszczelki itd, czy nowy kranik? Oraz gdzie mogę ewentualnie takowy zakupić?
 
     
hyundai
500ccm


Motocykl: yamaha thundercat
Rocznik: 1998
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 630
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-06-09, 21:22   

Rozbierz i zobacz co potrzeba , może jest tak jak piszesz że tylko uszczelki za pare złoty a nie cały kranik.
_________________
LwG
Pomogłem??? Kliknij "pomógł" xD
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-10, 10:42   

Rozebrałem, uszczelka wygląda na ok lecz z niej cieknie.. Mam pytanie do posiadacza również kawy z tych lat, czy tam w kraniku wylot paliwa i ten drugi idą jeden na prawo a drugi w dół? czy drugi w lewo? Ponieważ u mnie idzie w lewo ten paliwowy, a znalazłem niby z tego samego modelu kranik ale ma w dół, może ktoś po prostu odwrotnie zamocował?
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 767
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-10, 11:31   

Strumyk napisał/a:
Rozebrałem, uszczelka wygląda na ok lecz z niej cieknie.. Mam pytanie do posiadacza również kawy z tych lat, czy tam w kraniku wylot paliwa i ten drugi idą jeden na prawo a drugi w dół? czy drugi w lewo? Ponieważ u mnie idzie w lewo ten paliwowy, a znalazłem niby z tego samego modelu kranik ale ma w dół, może ktoś po prostu odwrotnie zamocował?


ja mam wylot paliwa w prawo(gruby przewód),a podcisnienie w dół...i jest git
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-10, 11:36   

No bo tak powinno chyba być ;p Ja miałem gruby w prawo a podciśnienie w lewo.. Pewnie nie miało to różnicy po za tym że odwrotnie zamontowanie sprawiło iż uszczelka się musiała wyrobić..
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-10, 12:06   

Ja tez mam gruby prawo, cienki dół, ale wersja po lifcie...
 
     
DeadlY
Moderator


Motocykl: GPZ 500
Rocznik: 1998
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1088
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-06-10, 18:19   

Jak bys szukal kranika to daj znac :-D
_________________
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-11, 06:34   

Kurczę, już zamówiłem :(
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-11, 13:46   

Przy okazji jeszcze tylko małe pytanie. 3 pozycje kranika, ON- wiadomo dopływ włączony pod warunkiem pracy silnika tak? OFF- no to zamknięty, a RES- Rezerwa? Ale rozumiem że powienienem jeździć na ON, gdy zacznie zamulać( brak paliwa) wtedy przerzucam na RES i dolecę jeszcze na najbliższą stacje na tych 2l?
 
     
zoom
300ccm


Motocykl: GPZ 500S
Rocznik: 1992
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 155
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-06-11, 14:44   

Dokładnie tak. Na tych 2l powinien z 30km zrobić.
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 15:28   

zoom napisał/a:
Dokładnie tak. Na tych 2l powinien z 30km zrobić.


Na 6l, a nie 2 i spokojnie zrobisz na nich 100km, ale nie wypalaj wachy do końca, bo się syf z baku może zassać i znów kłopot zamiast jazdy.


LwG!
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 767
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 17:30   

Seba napisał/a:
Na 6l, a nie 2

a dlaczego na 6l ???jak rezerwa to 2,2l
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 17:38   

No na bank conajmniej 5l mam rezerwy, bo tyle paliwa po zlaniu z baku do kanistra mi weszło :shock:
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 767
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 17:47   

Seba napisał/a:
No na bank conajmniej 5l mam rezerwy, bo tyle paliwa po zlaniu z baku do kanistra mi weszło :shock:

to moze zbiorniki od 94' wzwyż róznią sie od przedliftowych bo za kazdym razem jak płukam bak (robie to co miesiąc)to zostaje 2l rezerwy,a w serwisówce pisze ze 2,2l
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
iwan00
500ccm


Motocykl: gpz500s
Rocznik: 1994
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 819
Skąd: Rumunia
Wysłany: 2013-06-11, 19:42   

wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.
_________________
- w zakręt można wejść z każdą prędkością, wyjść niestety nie :) -

- proste są dla szybkich samochodów - zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 767
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 20:08   

iwan00 napisał/a:
wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.


czyli wynika ze Inżynierowie Kawasaki musieli sie jebnąc :-D powinni napisac ze 6l rezerwy a nie 2.2l

Ściągnięte z ,,Katalog motocykli.pl"

PALIWO KAWASAKI GPZ 500S
Rodzaj paliwa benzyna
Pojemność baku 18 l
Z toho rezerva 2,2 l
Zużycie 5,5 l na 100km
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Sperber
450ccm


Motocykl: GPZ 500S
Rocznik: 2003
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 484
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 20:58   

iwan00 napisał/a:
wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.



U mnie jak dojdzie do rezerwy do wchodzi z 16 litrów.
 
     
DeadlY
Moderator


Motocykl: GPZ 500
Rocznik: 1998
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1088
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-06-11, 21:04   

To iwan00 ma najlepszy bo mu najmniej pali i wiecej na rezerwie przejedzie :mrgreen: :-D
_________________
 
     
iwan00
500ccm


Motocykl: gpz500s
Rocznik: 1994
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 819
Skąd: Rumunia
Wysłany: 2013-06-11, 21:57   

może w poliftowych rurka kranika jest wyżej ?!? nie wiem z czego to wynika...
_________________
- w zakręt można wejść z każdą prędkością, wyjść niestety nie :) -

- proste są dla szybkich samochodów - zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 22:10   

Tez mnie to od dłuższego czasu zastanawia, ale bez przesady, ze 4 litry ginie w rurce! Nawet Sasha Grey nie ma tak głębokiego gardła! :shock: ...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
gpz500.cba.pl