logo gpz500.cba.pl
 Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik GPZ 500s '88
Autor Wiadomość
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-08, 13:16   Kranik GPZ 500s '88

Witam, właśnie dokładniej sprawdziłem co się dzieje, mianowicie to nie wężyk.. Uszkodzeniu uległ kranik, cieknie z uszczelki.. Mało tego podczas pracy silnika aż pryska z niego. Proszę o radę: czy wystarczy tzw. zestaw naprawczy czyli uszczelki itd, czy nowy kranik? Oraz gdzie mogę ewentualnie takowy zakupić?
 
     
hyundai
500ccm


Motocykl: yamaha thundercat
Rocznik: 1998
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 619
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-06-09, 21:22   

Rozbierz i zobacz co potrzeba , może jest tak jak piszesz że tylko uszczelki za pare złoty a nie cały kranik.
_________________
LwG
Pomogłem??? Kliknij "pomógł" xD
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-10, 10:42   

Rozebrałem, uszczelka wygląda na ok lecz z niej cieknie.. Mam pytanie do posiadacza również kawy z tych lat, czy tam w kraniku wylot paliwa i ten drugi idą jeden na prawo a drugi w dół? czy drugi w lewo? Ponieważ u mnie idzie w lewo ten paliwowy, a znalazłem niby z tego samego modelu kranik ale ma w dół, może ktoś po prostu odwrotnie zamocował?
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 759
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-10, 11:31   

Strumyk napisał/a:
Rozebrałem, uszczelka wygląda na ok lecz z niej cieknie.. Mam pytanie do posiadacza również kawy z tych lat, czy tam w kraniku wylot paliwa i ten drugi idą jeden na prawo a drugi w dół? czy drugi w lewo? Ponieważ u mnie idzie w lewo ten paliwowy, a znalazłem niby z tego samego modelu kranik ale ma w dół, może ktoś po prostu odwrotnie zamocował?


ja mam wylot paliwa w prawo(gruby przewód),a podcisnienie w dół...i jest git
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-10, 11:36   

No bo tak powinno chyba być ;p Ja miałem gruby w prawo a podciśnienie w lewo.. Pewnie nie miało to różnicy po za tym że odwrotnie zamontowanie sprawiło iż uszczelka się musiała wyrobić..
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-10, 12:06   

Ja tez mam gruby prawo, cienki dół, ale wersja po lifcie...
 
     
DeadlY
Moderator


Motocykl: GPZ 500
Rocznik: 1998
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1071
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-06-10, 18:19   

Jak bys szukal kranika to daj znac :-D
_________________
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-11, 06:34   

Kurczę, już zamówiłem :(
 
     
Strumyk
50ccm


Motocykl: GPZ 500s
Rocznik: 1988
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-11, 13:46   

Przy okazji jeszcze tylko małe pytanie. 3 pozycje kranika, ON- wiadomo dopływ włączony pod warunkiem pracy silnika tak? OFF- no to zamknięty, a RES- Rezerwa? Ale rozumiem że powienienem jeździć na ON, gdy zacznie zamulać( brak paliwa) wtedy przerzucam na RES i dolecę jeszcze na najbliższą stacje na tych 2l?
 
     
zoom
300ccm


Motocykl: GPZ 500S
Rocznik: 1992
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 155
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-06-11, 14:44   

Dokładnie tak. Na tych 2l powinien z 30km zrobić.
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 15:28   

zoom napisał/a:
Dokładnie tak. Na tych 2l powinien z 30km zrobić.


Na 6l, a nie 2 i spokojnie zrobisz na nich 100km, ale nie wypalaj wachy do końca, bo się syf z baku może zassać i znów kłopot zamiast jazdy.


LwG!
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 759
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 17:30   

Seba napisał/a:
Na 6l, a nie 2

a dlaczego na 6l ???jak rezerwa to 2,2l
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 17:38   

No na bank conajmniej 5l mam rezerwy, bo tyle paliwa po zlaniu z baku do kanistra mi weszło :shock:
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 759
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 17:47   

Seba napisał/a:
No na bank conajmniej 5l mam rezerwy, bo tyle paliwa po zlaniu z baku do kanistra mi weszło :shock:

to moze zbiorniki od 94' wzwyż róznią sie od przedliftowych bo za kazdym razem jak płukam bak (robie to co miesiąc)to zostaje 2l rezerwy,a w serwisówce pisze ze 2,2l
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
iwan00
500ccm


Motocykl: gpz500s
Rocznik: 1994
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 815
Skąd: Rumunia
Wysłany: 2013-06-11, 19:42   

wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.
_________________
- w zakręt można wejść z każdą prędkością, wyjść niestety nie :) -

- proste są dla szybkich samochodów - zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
 
     
Michal
500ccm


Motocykl: GPZ500s
Rocznik: 1995
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 759
Skąd: Chrzanow/Donegal
Wysłany: 2013-06-11, 20:08   

iwan00 napisał/a:
wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.


czyli wynika ze Inżynierowie Kawasaki musieli sie jebnąc :-D powinni napisac ze 6l rezerwy a nie 2.2l

Ściągnięte z ,,Katalog motocykli.pl"

PALIWO KAWASAKI GPZ 500S
Rodzaj paliwa benzyna
Pojemność baku 18 l
Z toho rezerva 2,2 l
Zużycie 5,5 l na 100km
_________________
Nie sztuką jest się rozpędzic,ale sztuką jest się zatrzymac
 
     
Sperber
450ccm


Motocykl: GPZ 500S
Rocznik: 2003
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 481
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 20:58   

iwan00 napisał/a:
wg serwisówki i danych producenta bak ma 18l jak wyjeżdże do rezerwy to wchodzi mniej więcej 12l co daje jak byk, że rezerwy jest 6l.



U mnie jak dojdzie do rezerwy do wchodzi z 16 litrów.
 
     
DeadlY
Moderator


Motocykl: GPZ 500
Rocznik: 1998
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1071
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2013-06-11, 21:04   

To iwan00 ma najlepszy bo mu najmniej pali i wiecej na rezerwie przejedzie :mrgreen: :-D
_________________
 
     
iwan00
500ccm


Motocykl: gpz500s
Rocznik: 1994
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 815
Skąd: Rumunia
Wysłany: 2013-06-11, 21:57   

może w poliftowych rurka kranika jest wyżej ?!? nie wiem z czego to wynika...
_________________
- w zakręt można wejść z każdą prędkością, wyjść niestety nie :) -

- proste są dla szybkich samochodów - zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
 
     
Seba
350ccm
LwG


Motocykl: Kawasaki Gpz500s
Rocznik: 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-11, 22:10   

Tez mnie to od dłuższego czasu zastanawia, ale bez przesady, ze 4 litry ginie w rurce! Nawet Sasha Grey nie ma tak głębokiego gardła! :shock: ...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
gpz500.cba.pl
Forum gpz500.cba.pl korzysta z ciasteczek (cookies).
Możesz zmienić ustawienia polityki ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki.